tjillybilly



Det är en svensk-punk-dag. Sånt är fint. Det är en snart-vår-dag. Sånt är ännu finare. Det är en Dylan-äntrar-peace-dag. Det vackraste?

Nog för att han är avdankad 4-ever nowadays, och konsertrecensionerna inte varit alltför glädjande på senare år, men likväl är det fan amazinkkkk att kunna se en gammartist som man taggat så många år. Hoppas bara att han har förstånd nog att spela någon/några classics för jag pallar tyvärr ej att bara lyssna på ny skit.

Men hur det än blir så kommer peace -11 bli lika jävla cpbra som föregående två år. Taggen är helt obeskrivligggg

En fin sång:

http://open.spotify.com/track/6J2Gg6h1pnLi6kijjXOXCs

Ber om ursäkt att 99% av alla mina ~~musiktipz~~ nuförti'N rör sig kring pretto-indie-pop-rock, men det har bara råkat bli så av en slumpy. Nog för att indie äger (eller ja, indie är ju en jävligt bred genre men det finns mycket indie som är bra, rätt formulerat) men jag borde variera mig lite mer i tipsandet i och att med min musiklyssning faktiskt sträcker sig rätt mycket längre än så.

Glass och Dylan, livet! Teater! Tjarå



Till och med Winnieboy är klad_hest efter Dylanbeskedet

Kommentarer
Postat av: Linn

Den där minen är en lolcat waiting to happen alltså!

Blir mer och mer taggad på P&L. Inte för att jag lyssnar speciellt mycket på Dylan, men han är ju en legend likZom.

2011-03-22 @ 19:13:22
URL: http://labecula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0