torsdag den 24:eeee

Cha cha bloggish! No time long see, lr hur vareeee

Skoja sorry. Idag inleds den andra av sju facebookfria dagar, och det går JÄVLIGT BRA. Tisdag kl 22.30 får jag återigen hänges i fördärvelsens klor, addiction of doom osv. Rorro G tror säker att jag inte kommer klara det, men jag kan tala om att jag inte saknat skiten en sek! ~True Story~

Igår såg vi 2 st vinterpälsbeklädda harar jagandes varandra på campus (mating-season) och det var en fantastisk s.k "urban naturupplevelse", jag visste inte var jag skulle stoppa min exalterande glädjefyllda fascination! Dock så hann vi aldrig se dem ~do it~ för någon jävla professor kom ut ur lärarhuset och skrämde iväg de stackars små liven precis när de skulle komma till skott.

Googlade på hare för att hitta något som kunde måla upp scenariot igår, men fann istället denna bild and I died!!!:

Alltså kolla på den!! Ninen!!! Jag dör för att den är det sötaste jag sett!!!!!!!!!! Den är så liten och sårbar så jag vill bara ta hand om den och mata den med klöver for ever <3


Var på en asm teater tidigare i veckan, absolut bra till den grad att den kräver en recension, vilket jag kanske  gör senare om jag inte blir för dank. HATAR ALLA SOM HOSTAR PÅ TEATER, för det är alltid typ 20 st. SAMT alla som "glömmer" stänga av mobilen, det förstörde värsta momentet i slutet lite. FU

Hej do ninen L-skarey

ps Sjukt lol att jag drömmer pluggmardrömmar. Drömde inatt att jag hade en stor hemtenty + en salstenty till samma datum, och i drömmen befann jag mig kl 17.00 dagen innan utan att ha förberett mig nåt eller skrivit nåt på tenty....It's eating me up ds

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

jag drömmer också mardrömmar om tenty!!!!! asdrygt :((((

2011-03-24 @ 17:27:35
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0