Ebbadagen och allt annat

Trodde jag var frisky men nu blev det fan värre igen. Jävla helvete, jag hatar att var sjuk. Jag H-A-T-A-R att inte kunna äta när man ändå känner sig så jävla utmärglad. Jag kommer i alla fall inte kunna äta hamburgare och beasås på så sjuuuukt länge framöver. Får på riktigt kväljningar när jag tänker på bea....UUUUSUHSHCHHCHCHHCHCH. Åh hatade dubbeltydiga känslor, vill ha mat - vill inte ha mat <////3

Men nu till något trevligare:

Idag firade jag och Rosen 2 månader, 2 underbara fantastiska månader och fler skall det bli. Som tur var har jag mått bra större delen av dagen bortsett från nu ikväll, så vi har druckit te på balkongen, spelat massa SNES (älskar och hatar att Super Mario Bros 3 typ är svårt fastän det är så jävla lätt?!!!!?!!!!?!!!!) och chillillillat.
Är så fruktansvärt glad att vi styrde upp att ses den där torsdagskvällen i början av januari; för vem vet - annars hade denna vackra varelse kanske inte suttit i min säng och knaprat pistagenötter (nötter som jag endast kan sukta efter i drömmarna ty i verkligheten går det ej att förtära sådana ting dessvärre) samtidigt som hon pratar för sig själv när hon klarar/inte klarar diverse banor i diverse världar i Super Mario Bros 3. Hon är söt.


Jag är lycklig.



GmmNorna när jag var nyklippt och Rozzzzzie oklippt, tooktoooook (har typ inga nyare bilder, måste skaffa kamera)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud Filippa, inte ditt fel faktiskt. Du kunde ju aldrig ha vetat att du var sjuk. Hoppas du blir bättre med, jag håller tummarna på en spyfri natt för oss båda (eller alla tre, Jimboblol också ju)

2011-03-06 @ 22:14:15
Postat av: Sofia

Det var från mig, men det kanske du förstod ändå.

2011-03-06 @ 22:14:43
URL: http://ericaskusin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0