17



*Deppar med en öl*, någon gång i Sthlm, när jag hade hår. Den gången jag failade och tappade 2 piercingkulor dagarna efter varandra. Därför är det extra bra att bära slinger-slongerz och inte horsie-shoez. Eller att inte pierca sig alls, som vi pratade om igår: "..piercingar är SÅ 2010!"

Borde göra ett inlägg om min hårresa någongång (alla som drar ordvitsen "hårresande!" i sitt hufvud nu: räck upp en handjävel och begrunda faktumet att ordvitsar oftsat ej är innehar någon form av komik. Det är pappahumor.). Den har sina olika vändningar, menar jag.

Men det får bli en annan gång. Nu ska jag fortsätta pluggy.

När jag byter ut denna datta någon gång i en vacker framtid lovar jag dyrt och heligt att hugga sönder denna med en yxa. Måste bara få tag i en ny dator, större biceps och en yxa först, men det ska väl inte vara så svårt

Lovar bildbevis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0