forna fekkegumzan speaks

Blev plötsligt assugen på att fekka, för första gången på typ 2 månader. Fast jag vill inte festa som det alltid ter sig nuförtiden, utan jag vill ha tillbaka awesome fekketimes som jag hade i gymnaziettth. Eller jag kanske mer vill ha åt denna känsla av nytt och spännande. Wöwö ej lätt

Bjud mig på elektrofekke och jag blir happeh_gurrl91. Vars e Berlin när man behöver skiten

Tragiken i att jag sitter och pluggy på en kväll. En sådan som heter FREDAG. Skulle ha hunnit göra bort allt jag gjort ikväll under dagen om det inte berodde på att jag har världshistoriens kanske mest idiotiska grannar. Hoppas att ni läser det här era jävlar för då kan jag hälsa att VARJE CENTIMETER AV ER EXISTENS ÄCKLAR MIG *går och spyr*. Alltså jag har full förståelse för att det är brännbollsyran osv, men vem FAN börjar fekka 14.00 med ashög bas+äckeltechno konstant i typ 10 h i ett lägenhetshus där det faktiskt bor många fler.

Ska bli så jävla skönt att flytta ifrån svinen i augusti. Ska fan pissa på er dörr innan.

(Lyckligtvis kunde jag fly till Rosita där jag kunde plugga i lugn och ro, historien slutade inte sorgligt)

Snart ut i regnet, under parrat, införskaffandes rökt ost. Livetlivet.

Älskar Crystal Castlessssz. Och Salem. Helt såld


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur ska du kunna få upp kisset på dörren? Du kanske måste kissa i en kopp först, och sen kasta det på dörren, om du nu inte händelsevis är jättevig.. Tänkte bara ge lite konstruktiva tips! :)))))))

2011-05-27 @ 22:22:22
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: /Fillzor

lägga mig på rygg med benen i vädret! fast koppidén var förstås god den med(-: tack för tips! :-)

2011-05-28 @ 19:03:57
Postat av: Linn

Att befinna sig i Mariehems centrum under brännbollsyran var lite som att bli förflyttad till en alternativ alkisvärld. Scary shit!

2011-05-30 @ 17:19:48
URL: http://labecula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0