Hurraaaa osv


Deppen är över; jag har skrivit kontrakt på en lägenhet! Beträder Västra Ersbodas mark i augusti i år. Lyckan är total och kan aldrig någonsin beskrivas. Min eviga dröm sedan jag var 16 år har gått i uppfyllelse. Helt jävla fantastiskt!

Har bott på de flesta stadsdelar i Umeå; Haga, Östermalm, Grisbacka, Östra Ersboda, Öst på Stan, Mariehem osv men aldrig tidigare har jag sovit under himlen glimmar ovanför Västra Ersboda. Gatan heter Ostvägen, sjukt passande för mig. Ska typ fira med ost ikväll!!!

Älskar ost. Och jag älskar världens bästa planlösning. Och jag älskar livet. Och jag älskar min älskling.


Söker DU boende i Umeå?
Maila mig om du är intresserad av att hyra ett rum av mig och Rosita i en trea på 75 kvm,
kontakta: [email protected] för mer info.

(Eller ring om du känner mig, smidigare)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

FETT NICE GRATTIS SÅ JÄVLA MKT!!!!!!!!!

2011-05-18 @ 19:06:09
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0