lolstaden

Har varit ett jävla nervvrak och vakat som en hök över min ~~mobbenalle~~ varje dag ända sedan i fredags, eftersom att två bekanta fått sina besked om lägenheter via Bostaden på sin mobil (dvs - de blev uppringda och tillfrågade om inkomst). För att slutligen upptäcka att jag fick info via mail. Imorse 06.48. Kollade inte mailen förrän nyss; och numret som var angivet var till en växel som stänger 15.00. HOPPET

Men jag skrev ett mail och får hoppas att de läser det; annars får jag ringa imorgon kl. 09.00.

Varför kunde de inte ringa mig, hade varit mycket smidigare?!!?!! Hoppas man får besked snart, annars förruttnar jag inombords och ut


Och btw, detta är helt ok nice; Zola Jesus – Stridulum II

Letade egentligen efter witch house/drag/shoegaze och annan mörk elektro men fann detta, men det var lyssningsbart ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0