Och Nu sjunger hon Bieber

Insåg nyss att jag har ett tredubbelt facebookberoende: först går jag igenom min egen grundligt (typ ca 40-90 min) och gör allt fantastiskt man kan göra på den. Sen sitter jag vid Rositas fbkonto, om hon glömt logga ut från Firefox och jag redan varit inloggad på Chrome, för att slutligen logga in på Winstons konto. Hur är det tänkt att det skall finnas utrymme för uppsatsskrivande om all levande ledig tid går åt till facebookande? Drogen som slog större än heroin, eller vad det heter

Idag gjorde vi världens jävla jävligaste kap: 1 stycke matbord+3 stolar, 1 tv, 1 fulcharmig soffa, 1 st 120 cm säng, 1 servis och allt, lyssna ALLT, för ett sammantaget pris på 1500 riksdaler. Så skönt att fixa alla basgrejer i ett nafs.

Därefter har jag ägnat större delen av kvällen med att skriva inköpslistor till lägenheita, som kommer att bli fruktansvärt tillfredsställande att bocka av, samt ~viktiga~ 2 do-Lists (bla bla adressändring, bredband osvosvosv). Känner mig viktig. Och vuxen. Men mest av allt lycklig.

Ser att det finns en framtid som biljettköpare-säljare; då jag idag sålde min Peace & Lovebiljett för 2800 sek, som jag tidigare köpt för 1800. Det var en sorglig händelse men likväl nödvändig. Och att inte kunna fara på en festival är ett jävla gnälligt västerlandslyx som jag ej vill beblanda mig med.

Här är planriktninger för er intressenter (även kallat vänner):



74,9 kvm lycka

Imorgon är det kulturnatta. Jag taggar Morrisseykväll på Club Socialize och nattvisning på Folkets Bio bla.

Nu orkar jag inte skriva mer skit, säger: Herrrrrrrråp

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh ser ju helt sjukt nice ut! och grattis till kapet!!!!

2011-05-21 @ 17:09:53
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0