you were like a lung



Det är är en sådan dag när allt bara jävlas med en och man bara känner så här:

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Fast tvärtom.
Leget kunde inte fixa sig eftersom att snobb-SEB stänger 15.00 (Hej stenålder), fast tanten på Skatteverket var i alla fall vänlig. Så nu govänner, kommer ni aldrig mer att beskåda mitt fula, äckliga och svullna leg från 2006, det kommer vara ett minne blott. Äntligen kommer jag slippa få granskande blickar av skepsis från vakter världen över när jag går på alla fancy klubbar och visar upp ett ID-kort till synes föreställandes en helt annan människa. Förlåt Filippa 13, du var helt enkelt inte så grann.

Funderar dock så smått på att rama in mitt gamla leg för ~~gamla minnens skull~~
Not.

Kollade i gamla fotoalbum med Rosita igår, och jag visade även diverse tidningsurklipp från då jag varit med i tidningen. Hittade inte mindre än 4 insändare, 3 artiklar där jag blivit intervjuad, en bild från en demonstration + idag, då jag pga min ~~namnsdag~~ också gavs plats i VK's namnruta, med liten bild. *Känner mig som en lokalkändis*

Observera sarkasmen

Dagens bästa var när jag köpte trosor för 150 sek fastän jag egentligen inte har råd, men tänkte äsch man måste ju *unna sig*. Och så glömmer man fittpåsen på en äcklig toalett, och självfallet tar någon tillfället i akt att stjäla.

Blev först riktigt irriterad eftersom att jag hellre hade kunnat spara pengarna då, och för att trosorna var snygga. Men sedan kom jag på; varför blir man ens arg? Det var klantigt av mig och då får jag skylla mig själv. Och vad betyder ens saker egentligen. Vad betyder pengar. Så jävla onödigt att bli upprörd över en sådan sak, typiskt västerländskt tänkande, som jag själv också ibland innehar tyvärr.

Det var klantigt och otur. Men samtidigt kan jag hoppas att det var någon fattig som hittade påsen och kanske kunde byta tillbaka skiten för pengarna. Fast man kan typ inte byta underkläder?!

Hej då dryga dag, nu blir det högläsning

Kommentarer
Postat av: Monica

Haha du MÅSTE ju rama in gamm-leget! Det är så jävla grannt.



Btw, skrattade som satan när du skrev fitt-påsen. Kul att kalla en påse inehållandes trosor för fittpåse :D:D:D

Ok förlåt jag är trött...

2011-05-03 @ 00:52:10
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren av denna bloggissssh

Hahahahhaa att jag borde!



Åhhh, fittpåse med trosor, logiken vet inga gränser!!!

2011-05-03 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0