Hoppas på en bra vår:



Listan hade varit längre och valen svårare om det fanns fler A-kurser tillgängliga på vårterminerna, men icket.

Kvällen på Scharren igår var fan fantastisk med incesthångel, öldräggande idioter, stöldy av farmors-broderi-visdoms-tavlor, och en avrundning med fantastiskt fettkäk och långpromenad hem med min vackraste ros. Hon är det bästa jag har, och jag älskar mina vänner så oerhört mycket. Jag älskar också mina kattungar!! Och min familj. Och glass. Bilder på kittens kommer snart, ska ladda över bilder från veckan till dattan nu hade jag tänkt.

Ska sluta skriva "Idag har jag gjort"-inlägg för något ointressantare finns fan inte. Ska göra ett ärligt försök i att shapea upp mig, lovarrr

Puzz


http://open.spotify.com/track/3ln5v82LMwWdzCHbg8rcAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

FOKS FOKS FOKS!

Tror inte att du skulle ångra dig plus så har jag massvis med böckerna som behövs. Ett litet plus i kanten likxsom. Nemen allt verkar sjukt intressant, förstår inte hur du ska kunna välja!

2011-10-17 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0