lever för metaforen

Nu skall jag tvätta/smörja läderbläcket, borsta gaddarna, och krypa till kojs






de vedervärdiga svinen

ps. Om läsarantal låg mig varmt om hjärtat skulle jag logiskt nog sluta uppdatera för att få ut mest läsare. För statistiken ljuger ej: det är alltid flest unika besökare när jag INTE uppdaterar. Ännu ett tecken på vilken smörja som sprids här, varför kommer ni hit ens!!! Sluta!!!!!! ds

pps Imorrn blir det bowling. För typ första gången på 7 år. Kan bli spännande. Lär ej äga. ds

Kommentarer
Postat av: mamma muttt micka

Den är tillochmed finare i verkligheten! ;)



Åh fillipilusen jag saknar dig också och har faktiskt tänkt massor på dig. Tyvärr så är jag alltid så upptagen... med typ ingenting? Men det blir väl så när man har en litet pyre som springer omkring. Fullt upp hela tiden och dagarna rinner iväg! Haha, men ja, vi måste ses någon dag :)



Haha vad kul! Mormorsfiltar är ju så klassiska och tjusiga på sitt sätt. Kändes som att jag bara var tvungen att göra en. Tufft att ni fortfarande har kvar din mammas!



Puss på dig filippa!

2011-10-20 @ 09:51:45
URL: http://monko.blogg.se/
Postat av: /Fillzor

Gumman vad vackert! Jag förstår att livet blir som sådant när det vänder sig åt det håll det nu gjort för dig, men det finns en charm i allt. Jag pluggar och får ändå inget gjort jag med! Hehe, så vissa perioder är väl mer meant to be som så. Längtar efter att få träffa dig men även efter att få se hur vacker Alicia blivit <3



Jaaa, men det är classic och wonderbar; du får lägga upp resultatet sedan när du rott projektet i hamn!



Du får hemskt gärna ringa mig närhelst du har en stund över att ses; jag vill jättegärna ses på en kaffe eller något, antingen hos dig eller mig :)



Ha det så superfint tills dess! Pussssss!

2011-10-27 @ 00:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0