Lezz 2.0

Lyssnar på världens sämsta jävla föreläsning om de kristnas miljontals, redan då idiotiska, missionsresor i syfte att tvinga hela sin omvärld att konvertera till kristendomen, under medeltiden. Fatta att inga jävlar vill ta del av er skit!!!! Jag vill också säga att min kurs har lärt mig att hata:

1. Platon
2. Aristoteles
3. Martin Luther

Jävla fittor allihopa. Nu är jag så jävla less på neverending pluggande, neverending internetföreläsningar, så jävla många sidor att läsa som aldrigALDRIG tar slut.

Fenomenet internetföreläsningar är det kassaste påfundet näst efter INTERNETSEMINARIER (hej IT-värld, människorna ville ha de sociala sammankonsterna TILLBAKA).




Mvh/ argy, oengagerad chey som hatar att behöva plugga framför internet med jävla hörlurar och stel rygg på köpet. MKSjkjdkjfksfflsdlsllslslösfjmkdnfdknflsdnflsnklsnanaöl!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0