på återseende

Igår färgade Rosen håret svart, spontanity 4-evah osv. Nu ser hon ut som valfri Beatle á la -63 alternativt lilla emogumzan (svart+halvlångt+snake-bites). Jag gillare som ni förstår, som den Beatlesfanatiker jag är.

Pluggy tar över allt vad fritid heter så kommer inte blogga förrän tidigast fredag, då mardrömstenty är över (14-19); bästa tiderna NOT). Måste koncentrera mig på pluggy 24 h om dygnet är jag rädd.

Men när jag  ~~~kommer tillbaka~~ har jag förhoppningsvis 2 roliga saker att tala om:

1. Tatuering
2. Doris kissebebisar!!!!!! Om de hunnit komma till vår värld än dvs *längtarrrr*

Nuuuu ska jag käka frulle och läsa vk, sen pluggy med tatiana häggschtromskij på BC, längtar efter deras godaste färskostpanini <345

Kramy på eder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0