stompa

Nu har jag varit en hederlig citizen of New York fast bortsett från det sista och köpt, alltså BETALAT för nåt jävla virusfittskydd till dattan. Visst, tänk gärna att jag är n00b och dum i huvudet, men jag pallar fan inte fortsätta med att ladda ner massa olika skit som ändå aldrig funkar, eller att byta från prövoperiod till prövoperiod med olika program hela tiden som någon annan nomad eller ~vänsterprasslare~. Enough is enough! Nu kan ni försöka hacka mig bäst ni vill era satar, 'cause I'm guarded. Åtminstone för 12 mån framöver.


Rozen bakar bröd. Ni hörde (fast läste) rätt. Hoppas att denna ombytta roll (eftersom hon också både diskat och lagat mat idag därtill) håller i sig hela tiden jag har tentavecka. Så kan jag leka mansgris som t.o.m är inkapabel till att ens koka ett ägg. Och jag skall inte tacka för maten!

För vilken fröjd de väl lever i, de otacksamma osnutna snorungarna.

Plus att detta är något jag så sjukt gärna vill ha:



Plus nya Zeldaalbumet som kommer ut 2012. Älskar Lina Neidestam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0