sjukizgurrl_91

Börjar tentyvecka på bästa sätt med att bli sjuk. Med hundratals sidor att läsa, minst 5 föreläsningar (varav 3 distans, 2 irl), anteckningar att läsa, instuderingsfrågor att besvara, en minimum tvåsidig källtextanalys att göra, och allmänt förberedelser för den muntliga tentamen samt massa bakverk att baka inför min b-day - kommer detta inte bli mindre än en hektisk vecka.

Och här sitter jag med två pulserande hjärnhalvor, en stickande, svidande, snorande, lufttät septumnäsa och en trött kropp som blir anfådd av att städa toaletten.

Min sinne suktar efter honung upplöst i varmt, grönt, antioxidantfyllt te, samt varm nyponsoppa. Och mandariner.


Älskade förkylning, ett liv utan dig vore väl knappast ett liv


Men nu vet jag i alla fall att jag lever.

PS. På något sätt gillar jag för övrigt stress. Inget kan få mig att bli lika produktiv! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0