:,(

Alltså whyyy köpte jag yoghurt med: fikon, kanel & honungssmak??? Tänkte att "fikon och kanel låter spännande - och honung är ju gott i mat och te". Fast ahhh tji fick jag, det är fan inte gott med ren honungssmak, t.ex den anledningen som gjorde att jag ytterst ogärna åt honung when little. Vad fan ska jag göra med denna yoghurt nu? Den smakar BARA honung och inget annat, och det är fan 0,9 liter kvar säkert.....Kan verkligen inte slänga bort så mycket, hatar matsvinn mer än konstant höstregn, salstentor, morgontrötthet, kaffe man tror ska vara gott men som tyvärr blivit äckligt, dryga sms när man är stressad och upptagen, insane mensvärk, fulla studenter, borrandet i hyreslägenheter under sovmorgnar, och flashbackforumidioti TILLSAMMANS. Man SKA inte slänga ätbar mat, så är det bara



Någon som vill ha...gratis yoghurt?

Kommentarer
Postat av: hanna

du kanske bara kan vänta tills den blivit gammal, sen låtsas som om du hade glömt det och vips så är det helt lagligt att slänga! HEITTÄÄ POIS!

2011-09-29 @ 17:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0