the new



~~under construction~~:

http://open.spotify.com/user/filippen/playlist/7KVmh6Vpik0iBQiYNM680d


har inte lyssnat igenom alla låtar 70 ggr dirr; utan mest letat fram nya potentiella lyssningsbara band, medans vissa är gamla godingar that I laaav. allt elektrorelaterat, en del rätt mörk, en del mer parteyh kanhända. får fan orgasm när jag hör BRA elektro

hatar musiker som påstår att elektro är en halvdan lam genre. de fattar inte ens att man snarare måste vara musikalisk för att kunna göra den sortens musik. det räcker inte med en superdator och ett jävla program, om det skall bli bra. det som tilltalar är den mystiska ljudbilden som liknar en annan värld. INGEN annan genre får till det på samma sätt. och tro mig, jag är väl insatt i många musikaliska genrer och dess förgreningar, 'cause Im a nerd

nu ska nerden pluggy, cíao!

ps. blev nyss klar med dörrskylten till vår lägenhet. om ni vill se den måste ni komma och hälsa på! jag har gott kaffe! fast jag är för dank för att baka kakor så det får ni trycka i er någon annanstans. ds

Kommentarer
Postat av: Emma

hälsar inte på om du ej har kakor ok

2011-09-28 @ 12:21:52
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0