update~~

Medicineringen för Winston har hjälpt väl hittills, alla problem är som bortblåsta! Detta är helt obeskrivligt med tanke på att jag innan veterinärbesöket spenderat otaliga timmar mer hejdlöst gråt över att min vackraste älskling bara skulle bli ett år.  Jag älskar min winston <3 Om han efter medicinperioden fortfarande mår bra ska jag boka kastrering :) Så blir rivaliteten mellan honom och doris nedtonad, plus att han slipper känna sig kåt all the time, inför en ovillig doris.

När kattungarna kommer ska vi ha en kattungefest här på Kattbordellen! Ni är alla bjudna som vill komma, kommer garren nerda in mig med ett kattevent på fb osv.

Studierna har börjat (Idéhistoria A),  tankarna är i rullning över programväljande nästa höst. Har varit peppad på lärarprogrammet inriktning gymnasieskola ett tag, men allt är oklart. Den som lever får la se!

Är rent allmänt less över att min favoritårstid till synes är på g att totalt regna bort, man blir lite less efter 3:e veckan med konstant regn....

Ska dra igång med bloggandet snart, just för tillfället har jag alldeles för många böcker att läsa. But I'll give it a try as soon as possible!!!!111111112

Chacha zå längé


~~reklamcheyeN~~ (för övrigt min bästa cola)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är rätt Filliez, satsa på lärarutbildningen! Då blir vi kanske två som sätter genusvetenskaplig prägel på de små ungdomarna.

2011-09-14 @ 23:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0