IxC999

http://open.spotify.com/track/6WDAtzaXY7d31CkuoxYFcb

Måste rycka tag i pluggarsjälen, snart så. Men först ska jag göra varm choklad med lättvispad grädde (går typ ej att få hårt vispad när man använder en enkel manuell visp och sin ynliga biceps hehe) till mig unt meine Roz!

Har i alla fall putsat till estetarsjälen idag. Drömt drömmar om kulturjournalistikprogrammet och kulturanalytikerprogrammet (jag vet att jag vill gå olika utbildningar varje vecka men detta är en PROCESS som är svår, fatta oki!!!!), improviserat schént på ett ostämt piano (har inte spelat på 5 månader *crycry*) samt spånat på novellidéer till en tävling.

Kultur: låt oss leva i symbios återigen. Long time no see osv, inte bra för själen att vara ensam länge





PS. Ska det vara så jävla svårt att hitta lite nya witch house/drag-band? Hatar att det är så jävla mycket glad elektro överallllllt, det finns en glad genre redan, kallas POP. Det är melodisk, mörk, förvrängd elektro som är liv1. Hatar också dubstep men det ska jag tala om en annan gång. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0