2012-04-22

Det är inte mycket som står rätt till. Det hade räckt och blivit över med all ångest som livet i sig självt ger, men för att göra allt extra smarrigt så lägger man på en jävla fittkurs och all stress plugget innebär. Har 1 grupparbete, 1 redovisning, 1 omtentamen och 1 ny tentamen att göra fram till 4/5. Kan kyssa mitt eventuella sociala liv förväl.

Hjärnan är så överfull att det gör ont. Vill inte ha tankar, vill inte känna. Allt är bara fel, jag skulle vilja spola fram tiden till sensommar. Förhoppningsvis är jag kanske lycklig då, vem vet.
Skulle behöva åka långt bort. Från allt. Som om en studentekonomi skulle tillåta det.

Tänkte mest informera om att jag inte kommer vara aktiv vare sig här, på facebook eller på andra socia medier för en tid framöver. Inte ens läsa andras bloggar. Jag måste få tid till att tänka, och få chans att koppla bort betungande beroenden som jävla internet faktiskt bidrar till. Det underlättar inte min situation nu, så att säga.


Men ja, vi hörs.
Och sånt.

Kommentarer
Postat av: molly

Gumsan :( finns här nu och efter allt plugg är över.

2012-04-22 @ 23:29:07
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0