En hiskeligt lång listjävel!

Vilken svordom använder du mest? Satans fittaaaa

 

Äger du en iPhone? Nej, usch. Hatar touch. Och dyr elektronik.

 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Lagom så att man hinner till uni.

 

Använder du flip-flops? Ehhhhh, nej…

 

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på hur narcissistisk jag är dagen till ära.

 

Vilken var den senaste filmen du såg? http://www.imdb.com/title/tt1555126/

 

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Jag äter inte medicin.

 

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Lyssnar sällan på CD men just nu: en samlingsskiva med klassiskt

 

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Inte vad jag minns!

 

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Jag gillar inte nöjesfält.

 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det vore naivt att svara nej. Men det är inget jag tänker alls på eller ägnar någon uppmärksamhet åt.

 

Är du blyg inför det motsatta könet? Haha, nej?

 

Äger du några band t-shirts? Ja, säkert 10 st. Använder inte så ofta nu dock.

 

När flög du senast? Augusti 2011

 

Har du gråtit offentligt? Ja, kan inte åminnas när dock?

 

Har du en stationär dator eller en laptop? Lappppy~ Älskar min röda datta <3

 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatueringar på armarna, piercingar i öronen.

 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Optimism

 

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag hamnade aldrig i självvållat trubbel som liten.

 

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja, så många kalorier som möjligt gör en glad!!!!

 

Tycker du om att krama folk? Ja, mycket, fast Lova säger att mina kramar är stela så antar att folk ej gillar att krama mig :(

 

Skulle du säga att du är trendig? Det är något jag undviker att vara.

 

Äger du en digitalkamera? En digital systemkamera, men ingen kompakt.

 

Vilka filmkaraktär har du blivit jämförd med? Helst ingen, hoppas jag? Vill inte bli jämförd med andra.

 

Tycker du att du är attraktiv? Ja, faktiskt väldigt! Jag älskar min kropp.

 

Vad är du allergisk mot? Idioti.

 

Är du mörkrädd? Nej, har aldrig varit. Bara jävligt höjdrädd.

 

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Derp

 


Brukar du komma i tid:
Hade en period då jag alltid kom sent men det har jag lagt av med. Kom dock sent till lerren igår :,(

 

Vad hade du i din mun senast: Juice

 

Har du bra kondition: Grundkonditionen är väl ok, men tränar ej.

 

Hur känner du dig just nu: Likgiltig

 

Hur upplever du dig själv som person: Hispig och ettrig

 

Vanligaste färg på dina kläder: Har ingen vanligaste färg, alla olika. Men rätt många röda skjortor har jag väl.

 

Kan du laga mat: Laga kan alla, men jag kan göra jävligt god mat därtill!

 

Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar Statsvetenskap A, tim.vik:ar som Personlig Assistent

 

Har du någon fobi: Fobi är väl att ta i.

 

Projekt just nu: Livet.

 

Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN och Umeå Kommun.

 

Vad hade du sönder senast: Förstör mitt hår i detta nu pga blonderingsprojekt.

 

Senaste alkoholintag: Drack något glas vin till någon middag i veckan, minns ej när.

 

Har du haft mörkt hår: Ja, jag hade det i 20 år.

 

Är du morgonpigg: Usch! Nej! Inte om det är för tidigt, åtminstone.

 

Stjärntecken: Skorpionen (det äckligaste stjärntecknet)

 

Varm favoritdricka: Kaffe/grönt te

 

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iskall trocca <345 Eller en god ale.

 

Alkoholhaltig favoritdricka: Alltså, ”favoritdricka” låter så jävla äckligt. Men öl!

 

När gjorde du senast något riktigt dumt: Det är en definitionsfråga

 

Gillar du dokumentärer: Historiska, musik, och naturdokumentärer gillar jag.

 

Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska, I-sprikit.

 

Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Vara inskränkt.

 

Bästa promenad: Vadå, bästa promenadstråk eller bästa promenadminne? Gillade att promenera längs mariehemsängarna när jag bodde där. Och tjuvröka samtidigt, hehe

 

Favoritgrönsak: Avocado. Eller ruccolablad.

 

Favoritdjur: Katty!

 

Bil: Hatar bilar.

 

Favoritskor: Har inga favoritskor, beror på humör.

 

Motionerar: Cyklar?

 

Det dyraste jag köpt: Vår tv. Fast den köpte jag inte själv iofs. Men nästa vecka kommer det bli mina glasögon som jag då kommer betala själv.

 

Bästa romanen: Har tyvärr ingen favorit längre, studentlivet dödar romanläsandet lite.

 

Reser helst till: En plats jag aldrig tidigare besökt. Finns gott om sådana platser.

 

Är du bekymrad över något just nu: Ja, det finns nog alltid något att vara bekymrad över. Men man skall inte låta sådant ta över hand.

 

Favoritland förutom sverige? Haha, så att det är ”införstått” att Sverige måste hamna på förstaplats. Så typiskt svenskt att tycka att Sverige är världens bästa land. Jaja, är hur som helst inte tillräckligt berest för att svara ärligt på frågan. Men: fascineras över Storbritannien.

 

Längtar efter: Nya tider.

 

Gillar Allsång på Skansen? Nej.

 

Senast lästa papperstidning: VK, tyvärr.

 

Kär: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 36

 

Vill du ha / har du barn? Är inte så intresserad av det just nu.

 

Hur många resväskor äger du? Så många man behöver = en

 

Tittade du på tecknat när du var liten? Det var det enda jag gjorde när jag var liten!

 

Vad var den senaste musik du lyssnade på? Lyssnar exakt just  nu på Hello Saferides första.

 

Vad är det bästa med dig? Att jag inte är långsint på något vis.

 

Vad är det sämsta med dig? Jag har svårt att kontrollera mitt omväxlande humör.

 

Hur var du som barn? Lugn, vääääldigt blyg. Men snäll. Och empatisk.

 

Har du bra kontakt med din familj? Ja, det har jag.

 

Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Det blir 15 månader den 6/4

 

Följer du någon Tv-serie? Inte för tillfället. Såg nyss klart Twin Peaks.

 

Vad gjorde du nyårsafton 1999? Firade med min familj i läggan på Östermalm.

 

Vill du gifta dig? Nej, det vill jag helst inte. Men kanske måste, eftersom jag är gay och kanske vill adoptera.

 

Brukar du bada på sommaren? Inte nämnvärt mycket. Gillar inte att bada :,(

 

Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Nej, bara podsen från Tankesmedjan ibland.

 

Gillar du parmesan? Älskar all ost!!!!!!!!!!!!!!!11111111111

 

Har du gjort något kriminellt? I en snäv tolkning av begreppet: ja.

 

Vad är det sista du gör innan du somnar? Dricker vatten, pussar på Rosen.

 

När åt du kött senast? När jag åt ett riktigt köttmål med mycket kött sist: var 2:a maj 2009. Men jag fuskade i vintras och åt nuggets i fyllan, då grät jag för att det kändes så fel samtidigt som det var så gott :( Den riktiga synden, va!

 

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? När jag var cepee på gymn. drack jag typ 6 koppar/dag. Nu dricker jag knappt 1/dag. Vad har hänt med mig!!!

 

Äger du en cykel? Jaaa, världens bästa Aniara <3 Vi möttes en natt på Ålidhem, sedan dess är vi oskiljaktiga.

 

Favoritgodis: Saltlakrits

 

Är det nåt du absolut inte äter: Kött

 

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Det vackra 60-talet; den ungdomligt spirande tiden precis innan optimismens och politikens decennium.

 

Spelar du nåt instrument: Försöker lära mig spela trummor. Spelar lite piano.

 

Sparare eller slösare: Livsnjutare!

 

Vem är viktigast för dig: Många.

 

Skriver du dagbok? Tyvärr inte längre

 

Har du nån flickvän/pojkvän? Djeeeze

 

Gungar du på stolen? Tror ej det? Eller borde jag?

 

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG. NÅGONSIN.

 

Är du rädd för blod? Jag hatar blod så jävla mycket, blir svimfärdig av att se detta vidriga, äckliga, som ofrivilligt pulserar i min kropp just i detta nu :,,,,,,,,(

 

Saltar du på maten? Om det är dåligt kryddat, ja.

 

Anser du att du är stark? Verkligen inte. Jag är nog den svagaste jag känner.

 

Brukar du sola? Nej, har nog aldrig förstått grejen riktigt.

 

Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 20 sek. Funkar alltid. Doris hickade 3 ggr idag! Det var gulligt.

 

Har du en besatthet? Säkert i något, eller i mycket.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0