Blondering Steg 3

Tror fan jag har mission completed här: tycks som att jag, efter denna tredje blondering, blivit acceptabelt "vithårig" (ja, väldigt nära iaf)!!!!

Har alltså: Blonderat 3 ggr, varav de 2 första gångerna med 7-nyansersblondering, och sista gången med 2-4 nyansersblondering, och däremellan har jag knarkat silverschampoo varje gång jag duschat + använt silvermousseskumtoning ca 3 ggr i veckan.

Började den 23/3 med detta projekt. Så med andra ord kan konstateras att jag under 18 dagar har hunnit med det projekt som jag från början ovetandes, trodde skulle ta ca 3 månader. Hehe.

SÅ JÄVLA SCHÉNT!!!!!!!!!!!!!!!11


(göra coola flatfrillor med mitt blöta, förstörda hår. ackompanjerat av kate bush)



gillar ni mitt kastmärke? jag fick det alldeles gratis av kroppn1!!!!

Kommer forsätta med moussetoningen för att därefter bedöma om huruvida det kan behövas en siiiista blondering. Men det kommer hur som helst att göras om minst 2 veckor. Om det behövs.

Borde pluggy. Men tror jag hellre spenderar sista timmarna innan Johny Blurre med detta:
http://www.imdb.com/title/tt0319969/

Så jävla bra serie, omgdör, osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0