alltså vad hääänder

Alltså oooooookkkkk, denna blogg är heeeelt overklig; författaren är en "exgay" som har "insett" hur fel homosexualitet är och därför har valt att leva det som denne benämner som: "ett tryggt heteroliv med en snygg tjej".
 
Personen ifråga skriver om hur den s.k homolobbyn (ex. RFSL, enligt skribenten) propagerar för detta onaturliga leverne samt hjärntvättar våra politiker till att tro att det är rätt att leva som öppet hbtq. Denne menar alltså; att all förbättrad lagstiftning för hbtq:s är helt skev och bör avskaffas. Menar också, att man kan rehabiliteras från sin avvikelse med hjälp av terapi. Heeeelp
 
Orkar inte ens ta detta seriöst även om bloggen till synes verkar vara just det, men alltså på riktigt. Vad sker. Att personen dessutom vägrar skriva hbtq utan propsar på att benämna det som "hbtqpt" vilket då skall stå för: homo-bi-trans-queer-pedo-tidelag är väl bara en sista smarrig gräddklick på en fantastisk tårta, eller vad sägs?
 
Jaja, begrunda själva; http://homoterapi.blogspot.se/

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det där kan ju vara den sjukaste blogg jag någonsin besökt. Jag vill inte stötta personen genom att ge denne högre besökarstatistik men å andra sidan kan jag inte sluta läsa... Det är för mycket idioti samlat på ett ställe.

Svar: Så sant som det är skrivet; ville ej länka den egentligen men den var bara för skev för att jag skulle kunna hålla den för mig själv! + Att folk bör vara medvetna om att det faktiskt FINNS folk som har sådana åsikter, hur galna de än må vara
Men låtom oss hoppas att dessa åsikter tillhör en extrem minoritet av samhället...
Filippa

2012-08-30 @ 00:42:20
URL: http://ericaskusin.blogg.se
Postat av: hanna

kan vara bland otäckaste jag läst, huj! vilken läskig människa, men kan det ens va på riktigt? kanske någon som sitter och kommenterar sina egna inlägg? bläää!

2012-09-01 @ 02:54:11
Postat av: Ida

Amen vafaan! Det finns fan bloggare till allt. Ibland tänker jag att censur inte är så dumt ändå....

2012-09-01 @ 23:29:33
URL: http://idamidnattssol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0