Berlinerhåret och sånt därnt

Kikade på gamla bilder, och förundras över denna. Ofta jag hade sådan frisyr för ett år sedan??? Can't recall. Minns dock att jag hatade mitt hår så jävla mycket den resan och var på g att klippa mig på något hipsterställe i Kreuzberg men hindrades av tidsbrist. Så jag klippte mig i City Terminalen, Stockholm, för 200 pix hos en frisör som prompt tjatade: "Ska jag inte raka lite mönster på sidorna? Du är en tuff chey det skulle se tufft ut!" jag ba: "Ehhhh tack men......nejtack...".
 
Och det var senaste gången jag varit hos frisör. Skall införskaffa en bra hårtrimmer så att jag aldrig mer behöver gå till frisör igen. Men men, som sagt, denna bild tagen i Berlin innan detta udda sista frisörsbesök:
 
*poserar spontant vid die mauer*
 
 
På tal om Berlinresan så är ju detta lätt den bästa fekkebilden från denna trevliga resa:
 
*jag poserar så bra med gratis propagandaneonsticksgrejs*
 
 
Och detta är ju bästa bilden på Lova från denna Nazilandstripp:
 
*poserar så bra med särlugg utanför en bögsexbutik :--)*
 
 
Finaste bilden på oss från resan, typ 06.00 innan hemfärd, inväntandes ~~u-bahn~~:
 
sura_cheyer_91
 
 
Men nu är jag i Sverige, och kan blott drömma om andra länders spännande miljöer. Svider lite när jag tänker på att min tapetskuld skulle kunna tagit mig utomlands några vändor, livetlivet va...
 
Mvh/ Ej_bitter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0