fridayfriday

Har fått min första post till nya läggy <3 :

 
Förvisso fett tråkig post men ändå. Måste börja skriva brev till folk igen, det är så jävla kul!
 
Nu skall jag även tvätta för första gången i Beck-källaren (och vänta på att Samara eller något annat creep skall komma från mörkret och ~~överraska~). Tror att det kommer gå bra. Har som tur var aldrig varit mörkrädd. Bara hissrädd, höjdrädd och traktorrädd. Och lite hästrädd, fastän mitt namn betyder typ Hästvän eller nåt
 
Om jag inte skriver mer idag är det för att något creep huggit ihjäl mig i korridoren iaf, så då vet ni det :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Faktiskt. Filippa låter som en hästtjej. Och Victoria (som jag också heter). Typiska hästtjejsnamn. Fast Victoria är den elaka.

Svar: Hahaha, Victoria är den bortskämda platinablonda snorungen :'( Som stjäl sina vänners pojkvänner och sprider förtal! Samt som alltid får välja den vackraste hästen: Atle (kanske hen heter).
Och Filippa ja, hon är det där bihanget som åtminstone får njuta av att vara i skuggan av Victorias glans! Hon är rätt tystlåten och vågar aldrig säga ifrån egentligen, fastän hon kan bli lite irriterad på Victorias platstagande :'(
Filippa

2012-08-05 @ 13:48:32
URL: http://typinte.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0