http://open.spotify.com/track/4pC4usqAN2930VJNKoA79Q

Oki hittade denna bild en gång för längesedan när jag ~~surfade~~ runt på facebook (no-lifer osv). Hittade en karl som var ca 50 bast, och han hade en del bilder upplagda från sin ungdom. Nu är detta lite pinsamt för han var från Umeå minns jag; och tänker således att någon som läser denna blogg kan veta vem detta är (risken är extremt litn, men kan ju hända)
 
Men måste likväl bara dela med mig av en ungdomsbild på denna karl som jag hittade då, alltså himla fin 80-talsgubbe, lite mysigt punk och han ser så himla snäll ut!!! + Queer! Alltså, brukar ju aldrig spara bilder på randoms eller någon annars vill jag dock tillägga (7kt creepy_creep_stalker isf), men var tvungen när det gäller denna bild
 
Jaja, begrunda själva:
 
 
 
 
Alltså serr min bästa bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0