King!

Hahahahaha alltså snälla, ni måste ju kolla på denna länk, hade totalt glömt bort detta/visste inte att det låg uppe på sidan. Blev intervjuad under VT-11 när jag fortfarande var B-student på genus, angående min upplevelse av att vara student tillhörande UCGS-instutitionen.
Intervjun gjordes inte på engelska utan är översatt i efterhand. Dessvärre, får man väl tillägga, för då kom ju inte mina snitsiga formuleringar med, på likartat sätt.
 
Kul för övrigt att jag har exakt samma frill' nu som då, fast ganska kontrastfyllt åt andra hållet hehe
 
Här är intervjun iaf:
 
http://www.ucgs.umu.se/utbildning/intervjuvisning//i-am-surprised-that-i-have-learnt-so-much.cid190625

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0