jane

Surfar alltid med flikar, that's ma thang (e en riktig rutti jävel när det kommer till att: surfa). Överdriften hade nog nått sina gränser dock idag, när jag startade om datorn och firefox tog upp sessionen med över 30 flikar i ett och samma fönster???? (obs har flera fönster också).
 
 
Men alltså: internet är ju det bästa som hänt, all oändlig information som ba: florerar där ute, gör mig alldeles knäsvag.
 
 
Vill pierca mig. Och skriva dikter.
 
Känner kreativitet inom mig. Det känns fint.
 
 
Kloka ord från kloka människor är det finaste som finns! Mycket bra, det är en bra dag idag. Jag är hungrig, har obefintligt med cash men är lycklig ändå. Tänk att det finns så många fantastiska människor i mitt liv. Det är t.o.m obegripligt. Men jag tackar och tar emot.
 
 
Umeå Opens första artistsläpp var rejält trist. Jag skulle vilja säga att jag är besviken men kanske har framtiden mer att bjuda på, man får la vara tålmodig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0