jefferson

Känner att jag vill gråta, har inte gråtit ordentligt på flera veckor. Verkar ju tämligen onormalt. Eller ohälsosamt. Med tanke på alla saker jag bearbetat och tänkt de senaste veckorna. Saker som hänt för åratal sedan. Men även det, som fortfarande händer. Idag har jag känt, hela dagen: jag vill gråta. Inte av någon särskild anledning. Eller pga allt. Men inget händer
 
Är arg över det som var. Det finns inte längre - jag vill att det skall raderas. Jag vill inte bli associerad till dig mer. Du finns inte längre. Du fanns - men du finns inte. Det var längesedan, sist. Jag är inte ens ledsen över det. Det är snarare en störande känsla, att tänka på.
 
Fri från inspiration, ignorans mot allt
för jag kunde inte bry mig mindre
 
 
men visst är det synd

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig min vän. Kram från Linnea

2012-12-12 @ 20:49:27
Postat av: /Filliezz

Jag saknar dig med! Tänker på dig ofta, vi måste verkligen ses snart. Jag är så ledsen över att jag har så lite tid och mår dåligt för ofta; det är därför jag är dålig på att höra av mig.

Men när saker och ting ordnar upp sig ordentligt skall vi också ses ordentligt, det hoppas jag att du vet!

Kram

2012-12-13 @ 00:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0