san fran?

Alla borde ha en spottlista som het: "Måndagsdeppen???"
Fast idag känner jag ingen måndagsångest! Det är bra. Men listan kan en ju lyssna på, i alla fall.
 
 
Måste ta mig till UB, för äntligen finns Connellboken i lånbart exemplar. Den jag lånade på stadsbiblo var fel upplaga - så himla orutti av mig att inte kolla det innan jag lånade!!!!
 
Mvh/ Dåligt inrutad student.
 
 
 
~~*~poser~*~~ *posing_hard*
 
 
Måste beställa fler linser. Börjar hamna i en antiglasögonperiod. Synnedssättning borde ses som ett funktionshinder värt att subventioneras för vissa märkta grupper, t.ex. barnfamiljer eller studenter. Vet ni hur mycket mina linser kostar??? Det tänker jag inte förtälja för det vill ni inte veta, måste beställa speclinser pga astigmatism och skit och de är svindyra!!!! Blir flera tusen per år i alla fall. Helt gälet.
 
Skall börja gå runt och se dåligt istället och bli en fara för min omgivning i ren protest. (känns ju värt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0