hon rökte stora cigarrer och sköt som en karl

Efter ett dubbelpass (obs ej gym för så jävla uppstyrd är jag dessvärre ej) så går mitt huvud sönder av alla intryck!!! Dock på ett positivt vis. Alltså var ju lite nervig inför "välkomstseminariet" då man skulle sitta i en ring i halvklass och presentera sig själv (namn, ålder, vad man läst tidigare, varför man läser stats, vad man gör på fritiden osv) men såhär i efterhand var det så sjukt värt.

Det är så sjukt roligt vad otippade intressen alla har! Någon håller på med karate, någon har läst marinbiologi, någon är buggledare. Känner bara: man kanske ska sluta upp med "första-intrycket-fördomar" och bara lyssna på hur intressanta folk faktiskt ofta kan vara. Själv sade jag att de skall komma till läkarvillan och se mig DJ:a senare i vår, för jag och Linda kommer styra draget!

Det har varit en trevlig dag.

Summa summarum: Kanske ej blir forever alone...

Kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0