JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Har suttit i exakt 12 h nu och skrivit nu, det är det enda jag gjort idag, och nu är jag FAN KLAAAAAAAAAR

Ens liv är så patetiskt när man har tentavecka. Det enda jag gjort idag är:

1.Äta
2.Duscha
3.Skriva
4.Tagit små pauser i mitt skrivande för att småäta, sträcka på benen, krama rozen, klappa katten, eller någon entimmespaus med surfande.

Men jag har fan likväl suttit vid dattan hela jävla dagen. Jag borde ta en datorfri helg

Alltså det bästa med tentaskrivande är att man får öl när man är klar

Och att ölen smakar så jävla gott då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ps ingen öl nu tyvärr utan imorgonkväll. den som väntar på nå gott)


Hej då och god natt för helvete

Kommentarer
Postat av: molly

nils har suttit typ ett dygn nu :D:D:D:D han sov en timme mellan 5-6 men still going strong t.om kl 12 deadline idag.. hehe

2012-01-20 @ 10:00:29
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0