mandly å sånt

Lyssnar på det album som Kurt Cobain påstås ha lyssnat på när han tog sitt liv. Och det är inte bara sorgligt, det är med en hyllning inflikad. Han var så vacker, Är.

Parallellt med detta (för ja, jag är en ~multitasker~! det trodde ni inte va!) skapar jag rostade mandlar i ugn. Så simpelt och gott och vegannyttigt (skölj, krydda/salta, in i ugn på plåt 180¤ ~7-8 min), och äntligen har jag kommit underfund med hur jag skall benämna mitt kostleverne nu så här när jag blivit mindre empatisk av mig och börjat äta fisk. I mina ögon är jag ej längre vegetarian då jag äter djur som dött, men skulle jag vilja benämna mig för något annat än det trots allt halvt felaktiga begreppet karnivor så finns möjligheten: demi-lakto-ovo-vegetarian! Det ni! För visst är det väl jävligt viktigt med kategoriseringar

Alltså, paret Myrdal lockar inte så jävla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0