min vackraste gubbe






Misfits är min bästa serie för tillfället. I brist på nyaste Skinssäsongen laddade vi ned Misfits som jag läst på ~el interneto~ skall vara tacksamt att beskåden, om man nu är ett Skinsfan av rang (obs: hoppas att det är införstått att jag med "Skins" menar den BRITTISKA versionen..!!!!).

Var skeptisk från en början då jag per automatik har en gard emot allt vad superkrafter i teveserier heter (kanske är jag konservativ eller tråkig, vem vet) men det görs på ett så jävla bra sätt i serien. Precis som i Skins är det intressanta karaktärer, bra musik, härlig brittiska, en icke-romatisering av ungdomslivet som är ärligt och rakt genomgripande. Bra skådespelare.

Och Simon, ovan, är min bästa inåtvända indie-gubbe. Älskar för övrigt frisyren, vill ha den.


Här, om seriens handling osv:
http://www.imdb.com/title/tt1548850/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0