Tack!!!

Papi kom nyss hem hit för att instruera två kväljande homon i hur man rensar badkars-duschavloppet (visst är väl vår generation utom allt hopp eftersom att vi är så bortskämt inkompetenta att vi inte ens kan detta med händighet). Hatar att folk i allmänhet EJ vet vad flyttstädning innebär och ignorant nog SKITER I att rensa innan flytt, aldrig att två korthåriga och endast en långhårig kan bidra med igenslammat avlopp på 5 månader. Nåväl. Nu kan man äntligen duscha utan att behöva ta 17 pauser och utan risk att omvandla badrummet till atlanten. Och bäst av allt: Han hade med sig karameller till mig som han köpt i tönnebro!!!!!! Alltså så himla himla lyckligt, jag älskar gammgodis (som t.ex karameller, frans nougat, fox-kola etc) eftersom att min mentala ålder är 83 år. Detta gjorde hela min vecka. Beskåden nedan:




Men gu så vackert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Adnama

Knooow the feeling. Helt sjukt vad det är äckligt att rensa någon annans hår! Kom hit häng snaert?

2012-01-04 @ 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0