chilllllsöndaaa

Efter få timmars nattvila och ett för omständigheterna lugnt och trevligt förmiddagspass avnjutes dagen bäst med soffläge och The Who: "Live At The Isle Of Wight Festival 1970" (finns på spotten). The Who går typ ej att lyssna på studioinspelat??? Ej samma sak liksom. Önskar att jag hade en tv så jag hade kunnat njuta av Woodstock Live -dvd:n på det antalet tum det kräver. Fyra timmar underbar njutning.
 
 
Sjätte dagen av jobb imorgon, siktar in mig på onsdagen då ledigheten förnims åter. Vill att dagar, tid, veckor skall passera. Vill ha slutet på augusti nu, tack
 
Igår ägde ju, dock! Även om pretto-socialize inte släppte in oss. Var också skönt att för en gångs skull få dela säng med emma istället för lova, hon var en mycket lugnare och mindre pratsam/våldsam/trakasserande sovkamrat :( :) :( :) :( :) En klubbad säl helt enkelt :---) Gillade för övrigt valdrömmen, gumman <345 Själv drömde jag om Stesolid *arbetsskadad*
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0