he jer int lätt när he jer svårt

Hej KP! Jag har ett problem. Jag har fått en riktig kattabstinens. Jag bara ser och ser katter överallt; på bilder, i verkligheten, ja i mina drömmar t.o.m! Jag får t.o.m för mig att katter iakttar mig när jag är ensam hemma, fastän jag är ensam som sagt. Vad skall jag göra??? Vet inte om jag orkar leva så här längre, leva utan kattdoften och ullpälsen och trampdynorna och våtnosarna och den superlena pälsen bakom öronen. Tips mottages tacksamt
 
 
//Mvh Cat_lover_gurl_91

Kommentarer
Postat av: KP-Johanna

Hej Cat_lover_gurl_91!

Jag tycker det låter som att du borde skaffa en katt. Om du har en egen katt kan du klappa på den när du vill. Det här är helt normalt - många människor har sådana här tankar om katter. Är du fortfarande osäker kan du prata med någon vuxen som du litar på. Kanske en förälder, någon lärare eller skolkuratorn?

Svar: Hahahaha: "prata med någon vuxen som du litar på" är så jävla classic, varför skulle man liksom prata med någon man INTE känner förtroende inför. Men ändå skrev de alltid exakt så i KP-svaren, grymt kul!
Filippa

2012-07-24 @ 11:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0