http://open.spotify.com/track/32b8iC5W7HeNU1vElaO12m

Man e väl kändis: (i mitten av bildy)
http://www.vk.se/670074/umea-minns-utoyaoffren
 
Förväntar mig framsida imorgon då, va.
 


Är glad över att jag närvarade, huvudtalet var riktigt värdigt, och hedrande, på det sätt som en sådan svår situation kräver. Man måste vara otroligt noga med ordvalen när man behandlar ett ämne av denna karaktär. Det var skönt att få stå och känna, och det kändes i magen, hjärtat, själen, sinnet även efter att man begav sig därifrån. Jag minns att jag var illa berörd väldigt länge förra året. Sådana ting kryper inte ut ur minnet i första taget.

Oförklarlig är vår sjuka värld. Fylld av orättvisor och sorg och lidande, är den. Finge man chans att hitta medel och verktyg till förändring, och förbättring, skola man ta dessa
 
För kan det finnas något viktigare att leva för, än att låta kärleken och omtanken spridas på jorden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0