när de vill: knyta den öppet

 
 
Älskade älskade Nationalteatern, vad ni förgyllt mycket! Var riktigt inbiten Nationalteaternörd på högstadiet. Jag var så konstig då, jag hade inte upptäckt all nice musik som finns, inte på långa vägar så jag lyssnade i princip bara på: Bob Marley, Nationalteatern, Nirvana, Iron Maiden (lol har fan t.o.m sett dom live trolololol),Ted Gärdestad, Ebba Grön, Imperiet och The Beatles. Så himla skum kombo
 
Förstår inte heller varför man nöjer sig med typ 5 artister när det finns 545645885125227836421 bra här i världN
 
Hur som: när jag stod i folkvimlet i ett sinnesvarmt Borlänge bland punkare och fjortisar, ensam men lycklig - och trängdes, svettades och skreksjöng hjärtligt falskt till Livet Är En Fest, en sommareftermiddag 2010 - och såg kvarvarande medlemmar leverera. Så ägde livet. Det var fan en fekke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0