chill åde

Äntligen har Regina Spektors nya landat på ~~spotten~~. Den är faktiskt över all förväntan, bland det bästa jag hört på länge! Speciellt denna:

http://open.spotify.com/track/26Rnil2XovNHiPJipXAVbp





Alltså. Att hon ska till Peace också. Skulle kunna fara dit endast därför. Kanske någon gång, i framtiden, att man få se na


Imorgon skall jag spendera hela dagen i en bil med min far, min bror, min andra bror och min brors chey. Med Beatles och Sabbath i bilspelaren, och med en ny jävla smartphone att "leka" med. Usch, jag har sannerligen tagit steget in till den mörka sidan; förlorat alla mina ideal och den lilla moral jag hade kvar.

Men, en är väl inte mer än ett barn av den kapitalistiska liberala demokratins tidsålder
blä

Fast mobilen funkar ju bra så det var ju tur!

Kommer nog inte skriva så mycket i helgen, då jag har betydligt bättre saker för mig. Eller - kanske provar med ~telen~ nu när jag ändå kan. Kommer bli addicted :,(

Vi zez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0