king night

Har  typ badat i min lägga för sista gången - eftersom jag flyttar snart. Eller jag menar: lär ju inte stanna inomhus för badkarsbadande i juni/juli när man kan göra ett' ute istället! Alltså rip badkar, så jävla nice men så oetiskt pga enormt slöseri av miljöns resurser (=vatten). Men badar sällan, lovar :( Och hädanefter lär det väl inte ske på 10 år eller nåt, lär ju bara bo i ettor osv.

Det var mycket episkt, och tankefyllt och rogivande. Livsfilosofi! Tyvärr hade jag inte med mig ett glas rödvin och en cigg, mollzan, blott ett glas ekologisk apelsinjuice. Men det dög fint det med. Dock inte lika estetiskt och indie...?????? :,,,,(

Ägnade bland annat badkarsfilosoferandets tankar åt detta:







Skall tatuera mig åter i höst, och har länge funderat på att göra en skaty. Obs jag är medveten om att alla som läser detta hatar fåglar (för alla hatar fan fåglar? fattar ej vad det är för fel på er men men!) och framförallt hatar ni den ~~slingriga, tjyvaktiga skatan~~.

Så denna tatuering är helt enkelt en dedikation till alla er :-)

Kommentarer
Postat av: molly

ja det är väl ok att bada utan, men att du hade EKOLOGISK juice gjorde ju mycket iallafall!

Svar: Men!!! Skriver ju det endast för att folk skall veta att jag har god smak (för den e goare de skall gudarna veta) men även: att jag är en medveten konsument!!!!
Filippa

2012-06-24 @ 15:45:07
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Jag ÄLSKAR fåglar. Mer än mycket annat. Speciellt små små fåglar men skator är tamefan bland de vackraste.

Svar: Fint att vi är fler fågelälskare vandrandes på denna jord! Vi borde dra på fågelskådning?!?!
Filippa

2012-06-24 @ 15:58:19
URL: http://ericaskusin.blogg.se
Postat av: hanna

där jag kommer ifrån heter skatan "stjår" (uttalas: Schtjuuoååår) :)

Svar: Kanske rentutav skall tatuera in själva ordet istället för fågeln som sådan; min arm vill beprydas med: Schtjuuoååår!
Filippa

2012-06-26 @ 01:19:12
Postat av: MonkannnN

Jag älskarrr fåglar!!! Eller ja egentligen allt med vingar (minus insekter, de har fula vingar) som Fladdermöss, fåglar, drakar, pegasusar mm osv. Vingar e snyggt!!

Svar: Ja <3 Fast fjärilar har fina vingar :( Och sländor :( Glöm inte Fenixarnas vingar! :):):):)
Filippa

2012-06-26 @ 01:24:07
URL: http://monicaborlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0