lezz

Efter en och en halv timmes telefonpratande med Eija med diverse abrupta avbrott inser jag: kanske måste köpa ny mobil. Mobilen som sådan fungerar, men den fuckar alltid upp sig när man skall ladda den (vilket hände när vi pratade; den laddade ur och jag fick inte igång den trots isatt laddare). Det är inte laddaren det är fel på, jag råkar nämligen ha tusen laddare och det spelar ingen roll: glapproblemet kvarstår.

Så när jag äntligen fick igång skiten igen passade jag på att hetskopiera alla kontakter till SIM, så att inte de nytillagda det senaste halvåret försvinner om jag tvingas byta ~~tele~~.


Alltså ÅHHHH ångesten över att köpa en ny telefon, jag hatar att köpa teknik. Dels är det jävligt tråkigt och dessutom känner jag mig så äckligt konsumtionistisk. Jag hatar touch, smart och alla jävla grejer. Alltså vaaad ska jag göra

Ska typ leta fram en 3310:a på tradden, serri

R.I.P min bästa telefon, skall aldrig glömma dig </3

Kommentarer
Postat av: MonkannnN

Haha tror jag har nån gammal 3310 eller typ 3510 hemma i nån låda. Du får ta han om du vill!

2012-06-20 @ 01:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0