Lyckan, glädjen!

Alltså!!!!!!!!!!!!!!!! Det känns befogat att gråta av glädje, för jag fick godkänt på sista examinationerna från sista momentet på Statsen!!!!! Var så himla säker på att få ett U, och därmed behöva ta tag i Internationella Relationer igen nu inför omtentamenstillfället den 6:e juli.

Alltså kan ni fatta!!!!! Jag behöver aldrig mer läsa stats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Firar med sallad, färskpären å ebba grön!


För övrigt inser jag hur jävla nördig man blir av att vara student. Cyklade genom Campus idag, och efter inte mer än två veckors lov så saknar jag skolbänken redan. Eller, snarare hela livet det innebär att vara student. Alla sociala sammanhang, all stimulans för tanken, alla fantastiska och upprörande diskussioner, tillgången till analytiska redskap, möjligheterna att själv skapa sitt eget lärande.

Sorgligt men sant; är för evigt insnärjd i den akademiska världen. Men jag har nog inget emot att stanna där några år. Bästa livet. Fuck jobb, osv. ~~radikal ungdom~~

Får försöka njuta av sommaren och den lilla ledighet jag har nu, innan C-kursen tar vid. Skall skriva världens bästa uppsats, hade jag tänkt.

He' bli' no' nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0