the needle and the damage done

Idag skall jag genomgå den procedur som kommer att få mig att bli fett less på att vara blond. Har liksom inte hunnit göra "fixa utväxten"grejen tidigare, eftersom jag då istället blonderade hela håret flertalet ggr när jag inte fått till rätt nyans.

Om jag känner mig själv kommer detta göra mig så fantastiskt less efter typ 5 ggr, att jag kommer hetsfärga det svart, eller raka av det :-) (Kanske bäst att raka av det då det högst troligen kommer vara damaged 4-evah?). Fast nej - när man är ljushårig måste man ju färga en tokig färg när man har möjligheten! Kul kul, fint fint.

Så, iväg till Hillevi, fixa detta, äta lurre, träffa Amandus och spela trummor. Det kan vara så att jag dör av tagg, jag vet inte riktigt. Men det var liksom två månader sedan sist. Livet fuckade upp sig, och speltaggen var inte förnimbar. Så denna pepp är nog ett hälsosamt tecken menar jag.

Ikväll skall jag dras med på fotbolls-EM's-tittande; som vanligt är det Soffan_cool och Johannizz som tvingar med oss dödliga icke-sport-fantaster på häng av denna karaktär. Men jag är typ aspeppad! Skall låtsas vara engagerad i matchresultaten också, allt blir kanske roligare om man låtsas

tro det blir riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

jag vill också träffa soffan_cool!!!!!!!! hon lär ju grina om sverige gör mål ;-) hoppas frippen blev fin också hihi <3<3<3332544985

2012-06-11 @ 18:01:37
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0