wöööö

Kör en klassiker: Listan! Så kul för att det är så totalt meningslöst. Håll till godo:


Hur gammal är du om fem år?
25, då kanske man skall börja tänka på 50-årskrisen :-)

Vem var den sista du träffade?
Ville, på ÖK. Helt ~~crazy~~ av en slump. Vi pratade om livet.

Hur lång är du?
167 cm över havet eller vad de' het'.

Vilken var den senaste film du sett?
Sunes Sommar! Såg dock tyvärr ej hela.

Vem ringde du senast?

Eija, diverse gånger pga laggvidermobilen.


Hur löd ditt senaste sms och till vem?

”King! Men jag ringer vid ett två så ser vi när jag är klar och när du har tid osv!” till Amanduzzz



Vad är dagens planer?
Eh, kommande nattimmar skall väl: ägnas åt sömn. Och drömmar! Hoppas jag fortsätter min spännande dröm från gårdagen(gårnatten?), får då kan det fan bli en roman. Måste skriva ned den.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Eftersom jag har svårt att kortfatta mig borde jag ej vara smsgumman. Men gratissms säger väl sitt.

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda.

När såg du senast din mamma

Förrförra lördagen tror jag?


Vilken ögonfärg har du?
Denna fråga älskar emma när jag besvarar. Grå-blå-brun-melerade.

När vaknade du idag?
Vid tio. Men det var så schént i sängen så somnade om på obestämd tid.

Har du någon gång hittat en katt?
Brukade hitta diverse katter hemma i läggan förr i världen. Tyvärr sker så inte längre. Men jag såg en svart katt springa över vägen idag. Jag blev inte rädd.

Vilken är din favoritplats?
I vacker natur med gott sällskap!

Vilken plats föredrar du minst?

Väntrum. Slöseri på liv. Eller typ: vänta på apoteket när någon bekant skall hämta ut recept. Dör.


Var tror du att du befinner dig om tio år?
Eftersom jag är Umeåpatriot av rang så vågar jag gissa på det. Alternativt Götet.

Vad skrämde dig som barn?
Traktorer (och gör fortfarande :,(  de är så oberäkneliga…), höga höjder, getingar. Ville t.ex. ha någon form av rustning för att undvika att bli stucken, så stor var rädslan. Har dock aldrig blivit stucken. Tänk om jag är dödligt allergisk utan att veta det!!!!


Vem fick dig att skratta senast?

En kollega på ~~jobbe~~

Är du för ung för att äga vinylskivor?

Men nej?! Synnerligen oförskämd och obefogad fråga.

Har du stationär eller bärbar dator?

Existerar stationära längre lr

Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika

Hur många kuddar har du i sängen?
Dos


Hur många landskap har du bott i?
Två än så länge.

Har du någon gång spytt på fyllan?
Men lol. Fast en gång var jag faktiskt magsjuk! Det var roligt. Jag tror jag smittade hela Take Queer den kvällen. Förlåt alla

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota är ju egentligen chill. Men är det inte så ofta.

Är du social?
Det skulle jag vilja påstå!

Vilken är din favoritglass?
Hallonsorbet är ju gödarns.

Tycker du om kaffe?
Är stolt kaffedrickare sedan 4:e februari 2007 (obs datumet är på riktigt också, sådant är viktigt att minnas)

Vad dricker du till frukost?
Te eller juice

Sover du på någon särskild sida?
Mot väggen. Så det beror ju på var väggen är för tillfället

Kan du spela poker?
Har försökt lära mig i typ fyra års tid. Försöker fortfarande!

Tycker du om att mysa?

Hahahaha läste ”nysa” först. Tråkig lista, varför stod det inte det istället

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Det är nog fullkomligt omöjligt eftersom jag är den enda som är född den 8:e november!

Vill du ha barn?
Men given fråga. Vet inte, kanske, kanske inte. Eller jo förresten. Men det känns lite omständigt. Jag vill absolut inte bära ett barn!

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Rövarspråket? Skall lära mig ryska!

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, men varit med när folk behövt åka.


Föredrar du havet eller en pool?
Ogillar poolar. Det är lite äckligt?

Vad spenderar du helst pengar på?
Något gott! För magen!

Har du någon gång testat att röka?
Bästa listan. ”Testade” senast i helgen, eller vadå

Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Något fikaaktigt.

Vem är den roligaste människan du känner?
Jag känner många roliga människor! Detta för att kompensera upp att jag själv är så tråkig
:---)

Välj ett ärr på din kropp?

Bästa är ju lätt det under hakan, tillfogad av en bandyklubba.

Vart togs din profilbild för din blogg?
I min lägga

Kan du byta olja på bilen?
Hatar olja och bilar :(

Vilken var den senaste bok du läste?
Något så tråkigt som: ”Sverige i Världen” = akademisk kurslitt.

Läser du dagstidningen?
När det finns tillgängligt

Prenumererar du på någon veckotidning?
Men nej. Bara Bang. Den kommer tyvärr bara ut fåtal ggr/år

När var du i kyrkan senast?

No hay banda. Minns verkligen inte. Typ i Berliner Dom aug/11 ? Den var ganska magnifik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0