Blondering Steg 2

Rubriken är väl litt' missvisande men vet ej vad jag annars skall döpa den till. Har ju nämligen inte blonderat en gång till (detta väntar jag med tills om några veckor) men resultatet på håret hittills visar sig vara betydligt mer positivt än väntat! Efter en omgång med vanligt schampoo, silverschampoo (köpt på Kicks, á 100 sek), hårinpackning i 15 minuter, och silverskumstoning (Goldwell, köpt hos frisör, á 169 sek) i 15 minuter så blev hela hårets nyans betydligt ljusare. Det är fortfarande en varm ton men utan de "kycklinggula" inslagen.

Det går framåt! På söndag planerar jag ännu en omgång med silverskumstoningen, återkommer då med vidare resultat.



Att jämföra med föregående inläggs nyans, man ser tydlig skillnad! Camen har självfallet en mycket opålitlig färgåtergivning så håret ser mörkare ut på bilden än vad det i själva verket är.  (Profilpose endast för att visa en större del av håret)




Nu skall jag återgå till vad som mest troligt kommer bli korat till årets tråkigaste fredagskväll. Ska plugga parlamentarism och EU som ett cepe, men kompenserar asocialiteten det innebär med att samtidigt inmundiga en Innis & Gunn (a.k.a "FredagsÖlen").

Om jag är duktig kanske jag förtjänar en sväng till Lokal kl. 12. Kanske. Men det betvivlar jag högst.

DÖ jävla tentaångest!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111

Ps Men inget spelar någon roll för imorgon får vi se allas vår vackra Gudrun Schyman åter <3 Ds

Kommentarer
Postat av: molly

Alltså kingen!!!!!!!!!!!!!! AWESOME

2012-03-26 @ 14:53:49
Postat av: Filliezzz

;;;;;;;;;;;;;;) Fick tummen ur äntligen! Det är säkert vitt när ni kommit hem <345



Saknar er :,,,,,,,(

2012-03-26 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0