haty!!!

Jag H-A-T-A-R mitt hår/brist på frisyr så fruktansvärt jävla mycket. Det är så jävla jävla jävla fult och det växer aldrig ut!!!!!!! Rakade av det i november, lite borde det ha växt liksom. Jag kan inte göra något åt det.

Just nu är hela nacken helt cepe och har varit hela dagen pga att jag gjorde det ytterst osmarta valet att sova med blött hår. Och det GÅR INTE att rätta till!!!!! + Min cpvirvel som ser för jävlig ut vid denna längd....

Jag kan inte ha mössa varje jävla dag heller bara för att håret är fult, min egen mössa är borta sedan typ 2 månader och rositas är för stora/passar inte alltid till mina kläder. alltså vad fan ska jag göra, vill typ inte gå ut när det ser ut så här.

Inga huvudbonader känns rätt, varken finhatt, gubbkeps eller diverse olika mössor. Vid sådana här tillfällen är det så jävla lockande att bara boka en frisörtid och klippa min bästa frisyr = denna:
(även känd som "hipsterfrillan" tyvärr)





Men jag har lovat mig själv att inte klippa mig innan årsskiftet. Jag SKA spara ut det, så enkelt är det. Men det är en djup, ångestbringande, smärtsam process, det skall Gudarna som inte finns veta.

Alltså fitt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad sjutton, det där är ju typ min frisyr! Den är ju skitsnygg, ser inte problemet :)

2012-03-16 @ 17:06:17
Postat av: Filliezzz

Nej, men frisyren på bilden vill jag ju ha = inte så som håret ser ut nu! Men jag lovar dig att ditt hår inte är exakt som mitt är nu, för just nu är det i en utväxningsfas och det är alldeles för långt i framförallt nacken...ser ut som ogräs. Plus att virveln som sagt gör att det sticker ut hår överallt!!!!

2012-03-17 @ 02:20:09
Postat av: Anonym

Dvs bilden är inte ny utan från i typ november ;;;;)

2012-03-17 @ 02:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0