lovin strangers

Detta konststycke till musikvideo får avsluta min segaste plugghelg någonsin. Men jag tar igen skiten nästa helg när det är Umeå Open som gäller!!! Måste peppa med spotifylistor helgen till ära, note to self. Är så hiskeligt less på Norén Bretzers never-ending bok, skönt att de 250 superdryga sidorna är klarlästa åtminstone. Känns ju jétéql att behöva fortsätta superplugga även imorgon och på tisdag.....varför är jag student = en befogad fråga

Alltså, ge mig sinnesfrid. En positiv sak dagen givit mig är i alla fall att jag lyckades fixa e-leg. och därmed också kunde deklarera, samt se vad återbäringen blir. Det räcker gott och väl till en resa, vill typ gråta av glädje. Har lagt till en stad på min lista-över-europeiska-städer-jag-vill-besöka: Rom. Kan vara fascinerande och vackert, typ.

Och på hårfronten litet nytt: körde moussetoning idag igen, vågade ha i den längre än 15 min eftersom Linnea Ehlin (vissa människor heter både sitt för- och efternamn, dvs att man ej kan säga bara förnamnet. Detta är inget man kan göra något åt. Det rullar bara så bra i munnen att säga båda!) tipsade om detta. Blev märkbart resultat! Väntar otåligt på att det skall ha gått två-tre veckor så jag vågar blondera igen. Kommer inte kunna hålla mig, kommer blondera i helgen och sen kommer jag drabbas av tidigt håravfall. DILEMMA





Såg två asbra filmer igår, måste recensera dem senare. Men nu skall jag stupa i hemmets bästa möbel.

Kommentarer
Postat av: Elin L

http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M

kolla på den här :):) (du hatar säkert covers.. ;P)

2012-03-26 @ 08:42:34
Postat av: JF

Lovar att du inte kommer att få håravfall! blonderade mig typ 3 gånger på samma kväll en gång, gick bara fint.

2012-03-26 @ 12:57:11
Postat av: Filliezzz

Elinz: Hahaha, generellt ogillar jag covers vars syfte är att låta så likt originalet som möjligt, men jag gillar bra covers som t.ex när man översätter en engelsk låt till svenska, eller gör genretolkningar.



Men denna var rolig eftersom de gjorde en nice grej av det, underhållande och fyndigt att alla deltog på samma instrument! :) Thank you for the tip ey!



Amandishh: Skönt att höra! Kanske drar en blonderingssväng innan Open dårå....så man får nå ragg....

2012-03-26 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0