Det här är smaskens

Har precis slutfärdat projekt: rengöring av kyl. Alltså den är fan lika ren som kylar borde vara vid inflyttning!!! (Bara för att man själv är en perfektionist vid flyttstädning skall man ej förutse att andra är det, 'cause believe me: they're not.) Synd bara att man inte har så mycket mat att fylla den med, lol *hard life being a student*

Blev ganska less på att en unken lukt spred sig varje gång man öppnade kylen, utan att man kunde hitta källan till denna oangenämlighet. Har spenderat senaste veckan med att slänga allt som varit tänkbart upphov till detta, men fortfarande, problemet löstes ej. Så var tvungen att spendera 45 dyrbara pluggminuter med ~~sanering~~

Min första tanke:

Fan vad hemmablind man blir överjävlar allt. Varför missar man att slänga gamla dressingburkar, inlagd vitlök eller annan skit?

Följande tankar:

* Varför har man massa konserverad skit överlag som man uppenbarligen inte äter? Jävla överkonsumtionssamhälle

* Varför lägger man någonsin matlådor i kylen? Jag äter uteslutande matlådor som varit nedfrusna...

* Varför hade jag alkohol i kylen som jag inte visste att jag hade?

* VARFÖRVARFÖRVARFÖR äter man mejeriprodukter???? Det är så satans jävla vidrigt, jag ska fan aldrig mer köpa mjölk. Spyr när jag tänker på hur vidrigt allt är. Precis sådana tankebanor som påbörjade innan jag blev vegetarian...hehe. Om vegankost inte vore lite dyrare än vegetarisk så skulle jag bli vegan på en gång :,(

* Varför har man en kyl överhuvudtaget. Så jävla äckligt. Har alltid hatat kylskåp, fan jävulens påfund. En matkällare på gården känns både mysigare och fräschare. Och mer ekologiskt.

Låtom oss gå tillbaka 80-90 år tillbaka i tiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0