chllN

Fick Godkänt på tentan, hade kaffemys med klassisarna i solen, åt världens godaste ~~Lasagna~~ på Rost med mushaaan + har införskaffat massa god (=dür men det är jag värd MINSANN) öl! Det är en bra onsdag idag. Ikväll ska jag öla med Amandus, blir asm. Kanske drar till pipes. Om inte annat bara för att få störa mig på steroidgrisen samt de dryga trubadurerna som säkert huserar där än.

Kan inte minnas när jag hade en sådan angenäm onsdag senast, om jag skall vara ärlig.

Sådana dagar skall man väl ha också, menar jag.

Börjar för övrigt få rätt hårfärg nu + att en gedigen hårman börjar ta form! Beskåden själva:





Behöver dock klippa mig strax tror jag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0